Servicedesk Medewerker

Voor verschillende opdrachtgevers zijn wij regelmatig op zoek naar ervaren Servicedesk medewerkers, de opdrachten worden landelijk ingevuld.

 

Basis Taken:

  • Beantwoorden en afhandelen van vragen met betrekking tot de dienstverlening en de ondersteunde producten
  • Het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van apparatuur en toepassingen.
  • Aannemen en oplossen van storingen, klachten en vragen
  • Inschakelen van specialistische ondersteuning bij complexere storingen (dispatchen) alsmede het bewaken van de voortgang.

 

Vereisten:

  • Teamworker, sociale instelling, op samenwerking gericht en alert
  • Geconcentreerd kunnen werken, in een soms turbulente omgeving
  • Klantgericht
  • Communicatieve vaardigheden (gesprekken kunnen ‘leiden’)
  • Analytisch vermogen
  • Punctuele werkhouding
  • Naast basis ICT kennis en -vaardigheid, ook administratieve vaardigheid
  • Bereidheid tot het werken in 24 uur stand-by diensten
  • Bereidheid tot het volgen van aanvullende opleidingen
  • Goede vaardigheid, zowel in woord als in geschrift, in de Engelse en Nederlandse taal
  • Affiniteit met ICT

 

Opleiding:

  • MBO- niveau (bij voorkeur MBO ICT, niveau 4)

 

Ervaring:

  • Basis ICT-kennis (waaronder Office- producent)

 

Te volgen trainingen:

  • ITIL Foundation
  • Opleidingsmogelijkheden
  • MOS
  • MCSD
  • Telefoontraining
  • Communicatie/ klantgericht handelen

 

Locatie:

  • Landelijk

 

Contactinformatie

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Frans Jager van Knowledge Solution via 035 – 625 4290 of mail naar info@knowledgesolution.nl

Je kunt ook een reactie achterlaten via onderstaand formulier, we nemen dan graag contact met je op.

interesse?

Tags: , , , , , ,

Leave a Comment