Vacature: Technisch Consultant

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Technisch Consultant.

Activiteit

Je werkt voor de Business Unit Professional Services waar jij onderdeel bent van het Avaya Support Team. Samen met jouw collega’s richt jij je op het pro-actief en reactief beheren van onze klanten. Denk hierbij aan het doorvoeren van wijzigingsverzoeken, het oplossen van technische vraagstukken en het ondersteunen van onze projectorganisatie.

Resultaat

  • Project organisatie en documentatie volgens Prince2
  • Goede kennis van de ITIL referentiekaders
  • Succesvolle oplevering van projecten
  • Maximale dekking resources organisatie
  • Project budgetten worden gehaald
  • Ruime technische kennis van IP telefonie

Resultaatgebieden

Algemeen
Kernactiviteiten: Het zelfstandig ontwerpen van VoIP oplossingen die voldoen aan de requirements van de opdrachtgever en die technisch en financieel haalbaar zijn.

Inventarisatie
Kernactiviteiten: Opstellen van (delen van) aanbiedingen voor veranderingstrajecten op het gebied van functionele VoIP oplossingen, architecturen, infrastructuren en configuraties, rekening houdend met de door de organisatie geleverde diensten en technologieën die voldoen aan de vastgestelde behoefte.

Proces-afstemming
Kernactiviteiten: Beoordelen van de technische haalbaarheid van de aangeboden veranderingstrajecten.

Controle
Kernactiviteiten: Het begeleiden van klanten bij de implementatie van nieuw verkochte VoIP oplossingen.

Communicatie
Kernactiviteiten: Optreden als intermediair tussen onze afdelingen en onze klanten.

Vraagbaak
Kernactiviteiten: Het bij de klant zelfstandig overwinnen en oplossen van bezwaren.

Inhoudelijk:
Kernactiviteiten: Uitvoeren van betaalde consultancy- en engineering werkzaamheden met als doel een zo groot mogelijke bijdrage te leveren aan de bedrijfsbrede doelstellingen van de organisatie.

Verbeteren
Kernactiviteiten: Het hanteren en verbeteren van de interne werkmethodes (Prince 2, ITIL, Best Practices, etc.)

Sales Support
Kernactiviteiten: Ondersteuning van (Pre) Sales trajecten.

Kennis en ervaring

Werk- en Denkniveau
Om deze functie goed uit te kunnen voeren vragen we minimaal MBO werk- en denkniveau van je, aangevuld met Avaya certificeringen.

Ervaring
> 3 jaar

Competenties

DNA

  • Eerlijk
  • Vakmanschap
  • Creatief

Je beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring in het analyseren en oplossen van complexe problemen binnen het Avaya UC portfolio (denk hierbij aan Communication Manager, Session Manager, Session Border Controller, IP-Office of Call Management System). Je krijgt energie van het samenwerken met en het toepassen van je kennis bij onze klanten. Je bent een creatieve teamspeler en communicatief sterk in zowel woord als geschrift. Je werkt klant- en resultaatgericht, flexibel, bent analytisch sterk en vooral dienstverlenend.

Wat bieden we jou

  • Prettige werksfeer
  • Afwisselende baan in een groeiende en professionele Service- & Support organisatie
  • Marktconforme voorwaarden
  • Fulltime dienstverband (40 uur per week)
  • Goede opleidingsmogelijkheden
  • Auto, Laptop & Smartphone van de zaak
  • Goede pensioenregeling

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Frans Jager van Knowledge Solution via
035 – 625 4290 of mail naar f.jager@knowledgesolution.nl

Tags: , ,

Leave a Comment