Vacature: Customer Agent

Voor onze opdrachtgever, een internationale organisatie in de IT, zijn wij op zoek naar een Customer Agent. Het betreft een fulltime functie van 40 uur op de locatie Lelystad.

In deze functie ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten. Als Customer Agent werk je in een team en ben je in staat om je werkzaamheden geheel zelfstandig uit te voeren. De functie vraagt om een heldere en correcte communicatie naar de klanten en je collega’s.

 

Wat vragen wij van jou

  • MBO niveau 3 of 4 – werk- en denkniveau;
  • Ervaring en / of affiniteit met IT
  • Ervaring en inzicht in het werken met Service Management Systemen;
  • Werkervaring met klantcontact per email en telefonisch;
  • Klant- en servicegerichtheid;
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Flexibiliteit en stressbestendigheid.

 

Taken en verantwoordelijkheden

  • Registreren, monitoren en het verwerken van de inkomende service aanvragen (via email of telefonisch) in de verschillende klantsystemen;
  • Functioneren als spil in de relatie met de klanten;
  • Het up to date houden van de verschillende klant(systemen);
  • Beoordelen en doorsturen van de inkomende service aanvragen;
  • Samenwerken met de planning m.b.t. de inzet van medewerkers volgens de klantwens;
  • Samenspraak met de logistiek planner m.b.t. het beschikbaar maken van reserve onderdelen;
  • Monitoren klantproces(sen) en daar waar nodig bijsturen;
  • Signaleren en indien mogelijk oplossen van problemen, en waar nodig escaleren;
  • Verantwoording dragen voor de correcte invulling van het Service Management Systeem;
  • Bieden van ondersteuning bij het opstellen van de maandelijkse klantrapportages;
  • Bij gelegenheid, de Service Delivery Manager(s) ondersteunen bij operationeel overleg.

 

Wat wij bieden

  • Een zeer afwisselende baan in een dynamische omgeving waarbij je veel eigen verantwoordelijkheid en zelfstandigheid krijgt;
  • Extra benodigde opleiding(en) voor het uitvoeren van je functie;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Doorgroeimogelijkheden naar Customer Agent II met de bijbehorende stand-by diensten en vergoedingen.

 

Geïnteresseerd in deze functie?

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Frans Jager van Knowledge Solution via
035 – 625 4290 of mail naar f.jager@knowledgesolution.nl

Je kunt ook een reactie achterlaten via onderstaand formulier, we nemen dan graag contact met je op.

Tags: , , , , , ,

Leave a Comment