okt 23
20
Vacature: Servicedesk Medewerker
Leave a comment »
Voor verschillende opdrachtgevers zijn wij regelmatig op zoek naar ervaren Servicedesk medewerkers, de opdrachten worden landelijk ingevuld.
Basis Taken:
- Beantwoorden en afhandelen van vragen met betrekking tot de dienstverlening en de ondersteunde producten
- Het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van apparatuur en toepassingen.
- Aannemen en oplossen van storingen, klachten en vragen
- Inschakelen van specialistische ondersteuning bij complexere storingen (dispatchen) alsmede het bewaken van de voortgang.
Vereisten:
- Teamworker, sociale instelling, op samenwerking gericht en alert
- Geconcentreerd kunnen werken, in een soms turbulente omgeving
- Klantgericht
- Communicatieve vaardigheden (gesprekken kunnen ‘leiden’)
- Analytisch vermogen
- Punctuele werkhouding
- Naast basis ICT kennis en -vaardigheid, ook administratieve vaardigheid
- Bereidheid tot het werken in 24 uur stand-by diensten
- Bereidheid tot het volgen van aanvullende opleidingen
- Goede vaardigheid, zowel in woord als in geschrift, in de Engelse en Nederlandse taal
- Affiniteit met ICT
Opleiding:
- MBO- niveau (bij voorkeur MBO ICT, niveau 4)
Ervaring:
- Basis ICT-kennis (waaronder Office- producent)
Te volgen trainingen:
- ITIL Foundation
- Opleidingsmogelijkheden
- MOS
- MCSD
- Telefoontraining
- Communicatie/ klantgericht handelen
Locatie:
- Landelijk
Contactinformatie:
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Frans Jager van Knowledge Solution via
035 – 625 4290 of mail naar f.jager@knowledgesolution.nl